Dagens outfit ;)

    


  

Eftersom att jag för tillfället inte har speciellt mycket att göra, så tänkte jag berätta lite om min outfit dagen till ära. Självklart fick min favorit-tisha vara med även idag, jag har en i rosa också. Superfina är dom! Till detta har jag mina favoritjeans, som man visar rumpan lagom mycket i. Stringbyxorna är tydligen det senaste i Brasilien och jag ville vara först här. Verkar som att jag har lyckats. Jag toppar min outfit med ett par sexiga skinnboots med fantastiska nitar på klacken. Kajsa har ett par likadana, finns hos Shock för den som undrar. Till detta har jag min väska med fransar, det är såå inne just nu.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hahahha inlägget uppskattas. Hade inte varit fel att få vandra gatan fram med dig i våra skinnboots

2009-03-05 @ 21:52:12
URL: http://kajsasblogg.swfoto.se
Postat av: Anonym

oohja! vi hade varit hetast i stan, bannemej! ;D

2009-03-06 @ 13:34:31
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0