Imorgon åker vi till Branäs!!



Godkväll!
Jag gick ner en stund på stan i dag efter jobbet. Jag slutade tidigt, så det passade perfekt :) Fick inhandlat en hel del, bland annat massa fina presenter till Amanda. Jag skriver inte vad här, men kan lova att det var riktigt snajsiga grejer som jag själv gärna skulle vilja ha. Jag har bra smak - hon kommer att bli glad! Haha.
Köpte även Carolina Gynnings bok Ego girl. Gillar henne, hon är grym. Hon är crazy, sånt gillar jag. Eller ja, innan tyckte jag att hon verkade vara en fullkomlig idiot, men jag har nu kommit fram till att hon är ganska ball trots allt. Till skillnad från Linda Rosing då, som är ett enda stort skämt hela hon.
Hittade även ett par skitsnygga vårskor från Stockholm DG, som jag bara mååååste ha. Till vilket pris som helst. Mohahahaha. Så fort jag får lön ska jag springa dit och sätta klorna i dom.

Håller just nu på att packa inför imorgon, fan vad det är tråkigt att packa. Och ännt tråkigare är det att packa upp. Blä.
I alla fall, imorgon åker vi!!! Fyfan vad det ska bli roligt! Kan knappt bärga mig tills vi alla fyra sitter i den supertrånga bilen på väg upp. Det kommer bli en kanonhelg! Wohoooo!!
BRANÄS HERE WE COME! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0