Zara min vän.

Hej.
Jag har precis kommit innanför dörren. Luktar kebab. Stinker. Fyfan vad äckligt.
MEN! Jag har haft en helt underbar superskön kväll med min bääästis! Zara the princess, my baby, the best girl in the world, whooohoo.
Mötte upp Zara efter jobbet för att shoppa och ta några öl på stan. Eller några kannor rättare sagt. Snackade skit. Njöt. Tjötade. Skrattade. Hade det helt jävlsa underbart. Bästa dagen på länge. Jag älskar dig min vän!
Ber om ursäkt för eventuella stavfel osv. Inte min mening.
Nu ska jag gå och försöka tvätta bort fettfläckarna från mitt linne. Och SOVEA. 
Imorgon tar Kajsa studenten, I'll be there! regn och rusk, men vad fan fgör det? :D
Godnattt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0