Student och utgång

Hej.
Nu är jag hemma igen efter en trevlig stund uppe i Grimsås. Det har äntligen slutat regna och solen skiner. Kan bli en bra kväll.
Igår var jag och kollade på Kajsa när hon sprang ut med mössan på huvudet. Och trots att änglarna satt uppe på sina moln och pissade hela dagen lång, så var det en riktigt lyckad dag. Jag hoppas att hon hade det riktigt kul även på kvällen och njöt ordentligt av sista dagen. För det är verkligen en dag som man ska ha riktigt kul på. Studenten.
Efter studentmottagningen åkte jag till Partille på förfest med sötnosarna. Det slutade med att vi hamnade på Parken, ett helt okej ställe som jag inte har varit på tidigare. En riktigt skön fredag med andra ord! :D


En lycklig student


Wohoo!


Hemma hos Hellis


Jag och världens bästa iraniii


:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0