Sick and tired

Godmorgon!
Eller något i den stilen. Gårdagskvällen var mycket lyckad, god mat och trevligt sällskap. Sammanlagt blev vi nio tjejer - jag, Amanda, Elin, Moa, Alina, Aida, Sarah, Tove och Frida. Både Sarah och Alina har varit i USA, Sarah i ett år och Alina ett halvår, så det var självklart väldigt kul att träffa dom igen.
En tanke som slog mig, var att dom har fått uppleva så galet mycket roliga saker och träffat så mycket nytt folk. Och vad fan har hänt här hemma? Inte ett skit, tiden har i princip stått stilla. Baaah.
Vid tolv kände kände jag och tvillingarna att det var dags att dra sig hemåt. Tanken var då att jag skulle gå hem och lägga mig, men det slutade med att jag gick in till grannen på fest istället. Kom i säng vid halv fyra skulle jag tro.

Nu sitter jag här, med en stor kopp te och ett jävla halsont. Jag börjar bli riktigt förkyld :/ Jag har ingen lust att städa överhuvudtaget, men jag måste. Mitt rum ser ut som tredje världskriget. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0