Oops I did it again.. !

Gick ner en sväng på stan efter jobbet. Jag var tvungen att inhandla lite presenter. Min lillasyster fyller nämligen år idag. hela 17 år. Grattis, grattis till henne! :D Ikväll blir det god mat och onyttigheter kan jag lova, smaskens. 
Har även hunnit med att träffa Elin en snabbis idag, mysigt! Vi gick in på Gina Tricot, vilket inte är speciellt smart om man som jag vill hålla i pengarna. Jag vet att jag inte kommer att komma ut ur affären tomhänt, det händer helt enkelt inte. Idag fyndade jag ett par jeans på rean, samt ett linne. Jävla shoppingnarkoman, hmmpf.



Grattis plutten

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack snorren;)

2009-06-30 @ 23:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0