Ingen inflammation

Hej.
Det gick bra hos läkaren och jag slapp kniven. Det är tydligen inte en infektion, utan nån sorts kroppsvätska som har bildat en hård klump i öronsnibben. Det ska tydligen försvinna efter ett tag, om några månader eller så. Det är ju inte lång tid alls, nejnej, bara några månader.
Nu ska jag sluta äckla er. Detta är ju knappast kul.
För att prata om annat, så fryser jag som en hund. Ska nog gå och ta mig en varm dusch snart.
Imorgon ska jag träffa Zara efter jobbet, det ska bli mysigt. Saknar den tjejen som fan!! Det är jobbigt när man jobbar så mycket och aldrig har tid att ses, så som man gjorde tidigare.

Jaja, duschen nästa.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaw saknar dig med gumman min!!! <3

2009-06-09 @ 23:33:22
URL: http://likemezara.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0