HAHA !

Skadeglädjen är den sanna glädjen heter det väl..
Idag köpte Amanda nytt fritidskort, vilket hon egentligen inte får åka på längre eftersom hon har fyllt tjugo. Sannolikheten att en kontrollant ska dyka upp på tåget och att man ska åka fast är ju faktiskt ganska liten. Personligen har jag alltid sagt att jag ska fortsätta med fritidskort långt efter att jag fyllt tjugo, för jag ser ju ändå ganska liten ut.
I alla fall, när vi nästan är framme kommer självklart två äckliga kontrollanter fram till oss. Amanda får panik, ljuger om sitt personnummer och gör bort sig rejält. Den här tjejen är dessutom sjukt dålig på att ljuga ska ni veta! Så det var nog ganska lätt att genomskåda.
Böter på 945 spänn, trevligt som fan.
Så jävla typiskt, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0