Bloggtorka

Jag har ingen lust att skriva något alls för tillfället, jag känner mig trött och tom. Helt jävla tom.
Dagen har varit bra och gud vad skönt det var att sluta idag, vid halv fyra var jag helt död. Första lediga helgen på länge dessutom, wohooo!! Jag ska försöka att hinna med så mycket som möjligt på mina två lediga dagar, som att rösta till exempel. Jag är nollställd. Totalt ointresserad av politik. Jag är självklart medveten om att det är viktigt och att jag borde vara mer engagerad. Men nej tack, tråkigt! Lite hum har jag såklart, men jag ska ändå be pappa dra igenom partierna senare och berätta lite vad de står för. Självklart kommer han att vinkla det till sitt eget partis bästa, det är jag fullt medveten om. Men ändå.
Nu ska jag klicka hem lite fina saker från H&M, det livar alltid upp.
Puss.


Jag känner mig lika grå som vädret idag.
Suuuuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0