Blingbling


Sitter här med en stor handduk runt mig. Jag, Elin och Amanda var uppe vid sjön och tog ett kvällsdopp. Skönt, men inte så jättevarmt. Det är säkert 10 gånger bättre att bada på dagen, då det är stekhett och solen skiner. Men när man jobbar på dagarna så har man inget att välja på direkt.
Första dagen på vikariatet är avklarad och det gick fint. Dock var det sjukt svettigt, eftersom luftkonditioneringen verkar vara ur funktion. rena bastun! Haha.

Appropå ingenting, idag har jag inhandlat mig en enorm ring. Den är superfin och livar definitivt upp en tråkig vardagsoutfit. Åh, jag älskar smycken..
Nu ska jag ta mig en dusch och krypa ner i sängen.
Sov så gott alla.

Kommentarer
Postat av: zara

vad fin den var!!! =D sjalv har jag kopt en jatte snygg vaska idag =D ses pa torsdag! pusspuss

2009-06-30 @ 19:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0