Alohaaa

Täässs är hemma igen. Jag vet inte vad jag tycker om det. Jag har haft det underbart, helt underbart. Solat, badat och tagit det lugnt. Jag är glad att den här resan blev av. Och jag saknade inte livet här hemma det minsta kan jag lova. Eller det skulle vara vännerna då, dom har jag saknat. Väldigt mycket. Men inget annat.
Att vara hemma.. Det känns inte speciellt kul egentligen. Jag saknar redan Italien - solen, värmen, friheten och allt som hör till.
Imorgon ska jag jobba, tillbaka till verkligheten.

Zara, kom hem nu. Jag saknar dig!! Baaah..

Kommentarer
Postat av: your babe

kommer snart gumman! hihi looooove

2009-06-29 @ 20:44:45
URL: http://likemezara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0