Ajaj.

Idag har varit en helt okej måndag, seg men helt okej. Jag har jobbat, snorat och nyst, fintfint.
Efter jobbet gick jag och mamma ner på stan för en fika och lite shopping. Vi köpte lite fina studentpresenter och jag inhandlade en kort jeansjacka, samt ett jättegulligt armband. Sjukt nöjd!

Imorgon ska jag till läkaren för att få min varböld i örat undersökt. Jag vet, det låter jätteäckligt. Men mitt senaste hål som jag tog i januari har inte läkt som det ska och det har bildats en fucking äckelkula inne i öronsnibben. INTE KUL! Jag ber till Gud att jag slipper få mitt öra uppsnittat. Wish me luck.

Godnatt.


:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

2009-06-09 @ 07:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0