Varberg hela helgen och livet leker !

Hej!
Jag har haft en jätteskön eftermiddag på stan med Amanda och Elin. Vi shoppade, åt och drack gott, pratade massor och skrattade ännu mer. Jag köpte en söt sommarklänning och lite småsaker till håret.
Jag måste bara säga att jag mår så otroligt bra av att umgås med dom som betyder mest för mig. Åh vad jag älskar mina vänner. Ni är det är bästaste som finns i hela vida världen. Ni gör mig lycklig.
Och jag hoppas verkligen att allt löser sig för dig E. Jag finns här. Varje dag, varje minut, varje sekund. Det vet du. Love you! 

Nu ska jag snart sätta igång att packa inför helgen. Imorgon åker nämligen jag med Zara och hennes vänner till Varberg. Det kommer bli en hejdundrande suparhelg vill jag lova. Och ingen raggare kommer in i mitt tält, det ska dom ge fan i säger jag bara. Haha.
Hursomhelst, jag hoppas verkligen att det blir kul :)

Ha det gött.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0