If you wanna make the world a better place, take a look at yourself. And then make a change.

Godkväll!
Jag är på lysande humör för tillfället, har haft en helmysig dag måste jag säga.
Håller just nu på med att boka bio till imorgon kväll. Jag och Elin ska se The Proposal, tror att den kan vara rolig. Sover antagligen i Borås imorgon, eftersom att jag ska upp tidigt och jobba på torsdag. Suuuck.

Imorgon ska jag lämna blod innan jobbet. Jag ska vara duktig och göra nytta med andra ord. Alla som kan borde göra det, för det behövs verkligen blod på sjukhusen.
Nej, nu ska jag gå och duscha. Jobb imorgon, som vanligt.


Avslutar kvällen med en underbar låt med Michael Jackson (vad annars en dag som denna). Den är så underbart fin, love it! Hörde den på radion idag när jag körde hem och jag blev nästan lite tårögd. Han var verkligen kungen av pop, kan inte sluta lyssna på honom.
Och titta på hela videon. Den är sorglig, men tänkvärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0