Winterprincess

Äntligen har jag fått bilderna som Kajsa tog på mig i vintras. Jag tycker väldigt mycket om de här bilderna och Kajsa är så otroligt duktig! Kolla in hennes fotoblogg här. Observera att vissa bilder är redigerade och andra inte, men jag tycker att dom är lika fina ändå (hoppas att det är okej K?). Några av fotona har ni redan sett, eftersom jag använder mig av dom i min header.

Detta var en sjukt rolig februaridag och vi skrattade ganska mycket vill jag minnas? :) Det var galet kallt därute på isen och jag hackade tänder konstant. Men fasiken vad roligt det var!
 













Kommentarer
Postat av: Kajsa

mycket skratt ja :D oh så fin du är :)

2009-07-12 @ 21:47:35
URL: http://kajsasblogg.swfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0