Terror

Jag känner mig hög som ett hus pga alla tabletter som jag tvingas knapra i mig. Eller fasen vad dum jag är, jag har aldrig varit hög, så jag vet inte. Men jag antar att det måste kännas ungefär såhär; segt, snurrigt och helt fucked up.
Ännu en dag på soffan, jag har knappt rört mig en millimeter. Orkar inte. Detta är det värsta jag har varit med om.
Men det känns faktiskt som att jag är på bättringsvägen. Jag tror att penicillinet har börjat värka, för det går lite lättare att svälja och andas nu. Puuh!
Och förlåt till alla mina vänner. Jag ber om ursäkt om jag har varit kort och otrevlig de senaste dagarna. Det är inte jag, utan min sjukdom som talar. Sooorry.

Ha det bra och njut av att ni är friska!
Halsflusspuss från mig! Hähähähähähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0