Svensk sommar är något av det bästa jag vet

Hej.
Kom hem från Borås för en stund sen, där jag och Zara nanade inatt. Nu är jag riktigt trött och seg, madrassen som jag sov på var stenhård. Nackspärrsvarning! 
Gårdagen var lyckad, det blev faktiskt en riktigt trevlig kväll som resulterade i utgång. Jag som hade tänkt mig en lugn och skön kväll. Icke. Men trevligt var det!
Och jag har faktiskt en hel jobbhelg framför mig, så jag tycker faktiskt att jag förtjänade lite socialt umgänge! ;)

Jag tror ärligt talat att min vän Zara Pedersen har en släng av damp. Jag börjar bli lite orolig. Igår överträffade hon faktiskt sig själv. När jag som minst anade det tömde hon halva sin vinflaska i mitt hår. Det rann vitt vin längs mitt huvud och nerför mina kinder. Och hon bara stod där och skrattade. Skrattade! Det var rena supergelén och ett helvete att duscha ut imorse ska ni veta. Självklart hämnades jag, tro inget annat.
Du är knäpp ditt ufo! Men jag älskar dig ändå :D 

Nu ska jag ta cykeln till tandläkaren. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0