Rubrik ?

Hej på er.
Var ett tag sen jag skrev sist känner jag. Har haft fullt upp - träffat en massa vänner det senaste och dessutom jobbat varje dag. Det tar på krafterna. Jag kan i vilket fall som helst titta tillbaka på veckan som gått och vara nöjd och glad. Tänker inte alls på det negativa i mitt liv för tillfället. Dagarna går och jag är glad och lycklig. Jag är faktiskt ganska nöjd med min situation för tillfället. Love life!

Wellwell, nu har jag duschat och fräschat till mig lite. Var och tränade med Moa innan. Eller ja, vi tjötade väl mest egentligen, hah. Mycket trevligt i alla fall, längesedan jag träffade tjejen. Ikväll blir det troligen lugnt, film och godis hos Elin. Det ska bli myyys!

Och jag ber om ursäkt för mitt lilla slarv häromdagen, det var ju Michael Jacksons minnesceremoni, och inte begravning i söndags. Felfelfel av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0