Resa ?

Jag pratade med Amanda precis. Hon satt och kollade på billiga sista-minuten-resor. Vi är jäkligt sugna på att komma iväg efter sommarens jobb och slit. Och jag tycker faktiskt att vi förtjänar en eller två veckors semester! Förmodligen åker vi i slutet på augusti eller i början på september, vi får se.
Det billigaste alternativet som Amanda hittade var en resa till Tunisien. Det ligger i Afrika och där har jag aldrig varit, roligt :) Men jag är egentligen mest sugen på Grekland, Turkiet eller Cypern. Det lockar mig mest.
Vi får se hur det blir. Bort ska vi ialla fall !


Kommentarer
Postat av: zara

åk inte till Tunisien, sarah har varit där och hon tyckte inte om det så mycket har jag för mig. =)

2009-07-24 @ 20:32:30
Postat av: Anonym

okok, då vet jag ;)

2009-07-25 @ 21:27:27
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0