Ny datooor !

Hej snyggingar.
Idag har jag och pappa varit inne i Borås och köpt en laptop till mig :D Snygg som in i bomben är den! Den är inte rosa som jag egentligen ville, men skit samma. De rosa var så pyttesmå att man knappt såg skärmen, sånna där bloggdatorer ni vet. Jag var ganska sugen på att köpa en av de små rosa glansiga sakerna, men jag ångrade mig i sista stund. Man får för lite dator för pengarna enligt mig.
Hursomhelst, jag är jättenöjd och superkär i min nya kompis. Wiiiie!

Nu ska jag strax byta om till träningskläder och ge mig av till gymmet där jag ska träffa Elin. Jag är totalt omotiverad till att träna för tillfället. På något sätt så slappar jag till mig totalt under sommarmånaderna. Jag äter onyttigt och tränar knappt något alls. Men nu måste jag skärpa mig. Uääähh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0