Lata dagar

Idag är jag ledig, helt underbart. Jag sov länge, åt en lång frukost och snart ska jag hoppa in i duschen. Dock börjar jag känna mig förkyld, jag antar att det är en följd av halsflussen. Tråkigt!

Igår hade jag en helkväll på stan med Elin efter jobbet. Hur mysigt som helst, alltid lika roligt att träffa henne! Synd bara att det inte blev av att jag träffade Kajsa.. Menmen, det får vi ta en annnan dag :) Hursomhelst, vi gick på stan, shoppade, åt och avslutade sedan kvällen med bio. Ice Age 3 fick det bli. Den var helt underbar, hur skön som helst. Och jag bara ääälskar sengångaren Sid. Han är en riktig tiopoängare! Jag skrattade så fort han dök upp i rutan. Charmig, klantig och lite halvt efterbiven. Haha.

Förresten, idag bloggar jag för första gången på min nya dator. Pappa var söt och fixade bredband osv igår, weeii :D




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0