Hemma från jobbet

Äntligen. Jag var helt slut när jag kom hem, så det första jag gjorde var att hoppa in i duschen och duscha lääänge läänge. Jag älskar att duscha.
Dagen har varit bra, tiden gick fort som den alltid gör på mitt jobb. Man har alltid fullt upp och hela tiden något att göra. Det tycker jag om.
Bara imorgon kvar, sedan är det helg och jag är friiii! Typ. Men jag kom precis på något deprimerande - om mindre än tolv timmar är jag tillbaka på jobbet igen. Haha. Suck.

Helgen blir nog bra. Imorgon blir det eventuelt utgång, om jag orkar vill säga. Jag hoppas det. Går dock fortfarande på penicillin, känns faktiskt inte 100 % lyckat då. Det är alltid trevligt att kunna ta ett glas öl eller två.
På lördag är det personalfest. Jag går om jag lyckas få med mig Alex, men jag tror att det kan bli svårt. Jag ska tjata. Haha.
Söndagen ska jag spendera i Göteborg med min vän Helena. Myys.

Ser trevligt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0