Art by me

Hej på er.
Haft en bra dag? Det har jag. Lugnt har det varit, precis som resten av sjukveckan. Jag känner mig i princip frisk nu, vilket är väldigt skönt. Jag har varit hemma och vilat upp mig inför helgen, eftersom jag ska jobba. Vi får se hur det går med den saken. Jag hoppas verkligen att jag kommer att orka.

Idag gjorde jag något som jag inte har gjort på väldigt länge. Jag satte mig ner och ritade. Och det var skitkul. Jag gjorde min lilla egna tolkning av Marilyn Monroe. Jag blev ganska nöjd faktiskt.



Kommentarer
Postat av: PeeMaN

Jag vill se din tolkning av Marilyn Manson istället!

2009-07-25 @ 01:37:01
Postat av: Anonym

haha, ja vi får väl se hur det blir med den saken ;)

2009-07-25 @ 21:51:25
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0