Vad har hänt med mitt minne?

Nu börjar det gå utför kan jag lova. Vet inte vad som har hänt med mig, men mitt minne är tydligen inte det bästa längre ;) Det är Riktigt Illa måste jag säga...
Jag har glömt av min pinkod till mitt bankomatkort. Hur mycket jag än försöker, så kan jag inite komma på vad jag har för sifferkombination. Det började förra veckan, då jag och Zara var på Shell. Jag slog fel kod tre gånger, så tillslut fick killen i kassan fixa det på annat sätt. Tur att det var pappas kompis som jobbade ;) Haha.
Hursomhelst så har jag fortfarande inte kommit på koden, dessutom tror jag att kortet har spärrats på grund av att jag har slagit fel siffror ett antal gånger.
Det bör tilläggas att jag har haft samma kort och samma kod i över tre år nu..
Som sagt, det är illa. Riktigt illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0