Sno färg från mitt liv, för att ditt är så grått?

Träningspasset igår var riktigt skönt. Och det blev träning även idag, klockan halv tio var vi på gymmet igen. Okej, vi är inte kloka, I know.. Denna veckan har vi totalt tränat fem gånger, vilket kanske egentligen är att ta i. Men är man på G så är man, och då får man faktiskt passa på. Men kroppen behöver vila någon dag med, det vet jag.
Resten av dagen har familjen varit hos mormor. Trevligt! God mat (uppskattas alltid) och söta kusiner. Höhö...

Btw, igår läste jag en gammal Klick-tidning på jobbet. Hannah Graaf har en egen sida i tidningen, där hon skriver om saker som hon gillar, samt ogillar. Längst ner på listan fanns en bild på Sienna Miller. Hannah skrev att hon tidigare hade tyckt att Sienna hade varit en cool tjej, men att hon ändrat uppfattning sedan Sienna börjat stöta på gifta och upptagna män. Numera tycker hon att hon är obehaglig. Samma sak ansåg hon om Angelina Jolie, som "snodde" Brad Pitt ifrån Jennifer Aniston.
Och jag håller med. Jävla idioter till tjejer. Jag hatar sån skit och skulle personligen Aldrig ens försöka närma mig en upptagen kille. Finns det en annan tjej med i bilden så ska man ge fan i killen. Du har inget att göra där, så håll dig på din egen planhalva. Om du vet att killen ifråga är upptagen, så fattar jag inte varför du ens skulle försöka. Saknar du spänning i ditt lilla tråkiga gråa liv? Va?! Det är äckligt och vidrigt. Slampigt och respektlöst. Fult och elakt. Å andra sidan är killen/mannen, som faller för tjejen/kvinnans smicker lika äcklig han.
BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0