Yeaah !

Nyår blev lyckat. Jag hade väldigt kul och kvällen översteg verkligen mina förväntingar. Wohooo!
Vid sextiden var det middag i Mölnlycke med Elin och Moa, vilket var mycket trevligt. Vi lagade och åt jättegod mat, lekte lekar och lite annat. Det var soft!
Vid halv elva var det dags för alla att dra vidare till en fest i Mölnlycke och jag tog då bussen in till stan där jag mötte Hellis, Hejwa och alla andra. Meningen var att vi skulle gå till Park Lane, men när vi fick reda på att åldersgränsen var 25 så drog vi vidare till Boulevard. Vilket var ett väldigt bra beslut, för där var det riktigt kul!
Tolvslaget firades utanför med skumpa och cigarr, och vips så var det januari. Helt sjukt egentligen. Jag gillar inte känslan när december går över till januari. Jag hatar januari, gråa skitmånad. I december händer så mycket, jul, mys, nyårsafton.... Men januari, inget. Nästa sak att se fram emot blir Sälen. Lätt !
Hursomhelst, vid halv tre åkte jag, Helena och Hejwa hem till hans kusins lägenhet i Mölndal, där vi skulle sova. Efter en fet nattmiddag, som bestod av kvällens rester, somnade vi vid halv fem. Underbar kväll.

Träffade självklart även dig. Det gick inte att undvika, det blir alltid så... Tänk att det var ett helt år sedan vi sågs senast, nämligen bestämt förra nyårsafton. Men måste säga att det var så sjukt kul att se dig igen. Våran "relation" är väldigt konstig, men på ett skönt sätt. Det har den varit ända sedan första gången vi träffades för ungefär 2 år sedan. Sheet vad tiden går snabbt.. Det sköna är att jag aldrig kommer att bli sårad, det behöver jag inte bli. Jag vet hur du funkar och jag är nöjd med hur det är. Jag kan inte motstå dig, jag vet inte vad det är. Du har en dragningskraft som är sjukt stark. Trots att du är ett svin så dras jag till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0