Riktiga vänner växer inte på träd

Ikväll ska jag träffa Zara, min älskade vän. Det känns som en evighet sedan vi sågs sist, and I miss her like hell! Lovade att slå henne en pling när jag kom hem från jobbet, så ska göra det snart tänkte jag. Dagen har sett ut som en helt vanlig dag, inte så mycket att berätta. Jag har jobbat, samt övningskört med mamma. Och det gick jättebra :D


Zara Pedersen
Du är alltid så snäll och rar, faktiskt en av de bästa vänner som jag har :)
Nej, nu ska jag sluta rimma, för jag är inte speciellt bra på det. Vill bara säga att du är en av de mest underbara människorna som jag känner. Och även om vi har haft våra dåliga stunder, så har vi ändå alltid lyckats hitta tillbaka till varandra. Vår vänskap är speciell och jag vill aldrig förlora den. Den gången då allt blev skit var jag livrädd. Jag ville inget hellre än att bli din vän igen. Och vi lyckades, dessutom är vår vänskap starkare än någonsin. 
Vi har alltid så roligt ihop och du gör mig glad. Du har hjälpt mig mycket under den senaste tiden, då jag har mått väldigt dåligt. Trots att jag stundtals har varit ett vrak, så fanns du ändå där för mig. Du hjälpte mig upp, när jag var på botten. Och det känns äntligen som att jag är på väg uppåt igen. Mycket är tack vare dig och det är jag väldigt tacksam över. Du är precis som en äkta vän ska vara.
Du är en underbar människa med en fantastisk personlighet och ett spralligt humör. Du får mig att skratta allra bäst, vi har precis samma humor och är lika fjantiga båda två. Därför är du bäst.
Love you honey !

Kommentarer
Postat av: FN

Lysande!!

2009-01-15 @ 18:24:58
Postat av: Anonym

:)

2009-01-16 @ 17:24:14
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0