Älskade jeans

Hejhej!
Igår var en kanondag, lugn och väldigt mysig. Jag följde som sagt med Zara till hennes frisör där hon fixade sitt hår. Jättefint blev det! Långt och tjockt. Jag är jätteavundsjuk.. Till sommaren blir det långt fräscht hår för mig med. Wohoo! Jag är en sån där hårmänniska ni vet. Det spelar ingen roll hur fint allt annat är, om håret inte är rätt. Det måste funka, annars vantrivs jag med mig själv. Töntigt kanske, men det är sån jag är.
Det blev även en fika på Espresso house (Chai-latte som vanligt) och shopping. Fan, vi två kan inte gå in på Gina Tricot utan att köpa något. Det funkar helt enkelt inte. Så blev det även igår. Jag köpte mina älskade jeans som jag har gått och drömt om i några veckor, samt en enkel vit t-shirt. Snyggt ihop tänkte jag.. Men nu är jag pank. Blää. Lön - kom!
Nu ska jag byta om och bege mig till gymmet. Appropå träning så hände detta imorse:

Mamma: "Therese, det är ett reportage om unga och träning i tidningen"
Jag: "Jaha?"
Mamma: "Det var väldigt intressant. Jag tycker att du borde läsa det. Det handlar om unga tjejer som tränar alldeles för mycket. Och om hur för mycket träning kan skada kroppen, osv"
Jag: "Okej? Syftar du på mig då eller? För dom där tjejerna har väl ätstörningar och allt möjligt. Jag äter ju väldigt normalt"
Mamma: "Det gjorde dom också i början"
Jag: "Men åh"

Jag älskar mat, så det är ingen risk.






Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vilka snygga jeans du har där :D riktigt nice=D puss puss*

2009-01-25 @ 22:51:53
URL: http://blondiesarah.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack :D jag älskar dom

2009-01-26 @ 11:51:50
URL: http://ttesstess.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Åh, den här stilen gillade jag den översta bilden var jättefin!

2009-01-26 @ 17:43:41
URL: http://swfoto.se/kajsa
Postat av: Anonym

tack darling! (L) du gör mig så glad :) ringde dig idag, men du var visst i skolan.. hoppas att du får en händelserik natt :)

2009-01-27 @ 22:40:29
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0