Vänskap, äventyr, underhållning och träning

Hej bloggen :)
Ber om ursäkt  för min dåliga uppdatering.. ;) Det har varit fullt upp så jag har inte haft möjlighet till att skriva. Och igår cpade Internet här hemma.. Hur som helst så var gårdagen helt underbar, en riktig toppendag helt enkelt. Den innehöll allt som en bra dag ska innehålla.
Vid elva åkte jag in till Göteborg och träffade mina sötnosar Helena och Soso. Vi gick runt och kollade i affärer, shoppade lite och hade väldigt mysigt. Vi pratade om nyår och snackade skit.
Jag fick ett litet infall mitt i allt och blev plötsligt väldigt sugen på att ta hål i öronen. Så det gjorde jag. Nu har jag alltså tre hål i mitt vänstra öra och två i det högra. Det blev jättefint. Soso var också lite sugen, men den lilla mesen bangade till sist, hon påstod att vi var tvungna att supa henne full först. Oohyeah..
Vid tre tog jag tåget till Borås där jag mötte en del av släkten och gick på bio. Vi såg Australia, en väldigt lång men bra film :D
Som avslutning på hela kvällen åkte jag och Elin till gymmet, underbart skönt! På fredag köper jag gymkort. Nu börjar mitt nya liv, wohoooo! :D
 

Idag: Bara jobb och träning. Gött. 


Väldans fint blev det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0