Bed..

Gud vad skönt det är att sova egentligen! Jag sa till mamma att hon skulle väcka mig vid tio idag, för att jag skulle få ut lite mer av dagen. Men det var ingen mening med det, eftersom jag ändå låg kvar och degade i sängen fram till halv tolv. Kände att jag förtjänade att få sova ut idag, sjukt skönt verkligen. Sova är ju i princip det bästa jag vet ! :D Och min säng är skönast i världen. Promise.
Alina vill gå ut idag, men jag nobbade det förslaget. Känner att jag knappt har hunnit återhämta mig efter nyår, så det får vänta tills imorgon eller något.. Men måste ialla fall träffa henne snart, eftersom att hon sticker till Santa Barbara i sex månader sen. Galet. 
Dagen idag blir nog ganska slapp, ska nog kolla lite på min Grey's Anatomy-box och bara mysa. Det är faktiskt det enda jag känner för just nu... Don't know why. Ikväll ska troligen familjen gå på bio, det ska bli mys :)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0