Dagen efter

Gårdagskvällen var helt okej, det var trevligt och vi dansade en hel del. Det började med förfest på Sjöbo. Där var det en hel del folk och jag kände knappt någon, förutom Nina och Mona då. Men det var kul :) Åkte därefter in till stan där vi bestämde oss för att gå till Trädgårn. Trädgårn är egentligen inte mitt typ av ställe, jag vet inte varför men det är någonting där som jag inte riktigt gillar, en känsla som jag har bara.. Men med trevligt sällskap och skön musik så kan kvällen ändå bli hur bra som helst, det vet jag. Tanken var egentligen att vi skulle gå till Harrys (som jag aldrig har varit på), men eftersom Mona är en liten plutt så kommer hon inte in där. Haha. Så det blev alltså Trädgårn istället. Trevligttrevligt!



Mona och jag


Oops..


Tre snygga köksbiträden


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0