Nothing to do



1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

.. are separated. When children come home from school, their... (ja, det är inte jag som läser böcker på engelska, utan detta var Anne Franks dagbok som min lillasyster läser i skolan)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Ett jättegammalt träskåp fullt med spel och filmer.
3. Vad var det senaste du såg på tv?

En dokumentär om Pamela Anderson som jag såg imorse

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

Halv fem

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Fläkten här nere i källren låter ganska mycket

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Tidigare idag, hämtade posten och rökte

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Kollade in Kajsas bilddagbok
8. Vad har du på dig?

Enkel vit t-shirt och jeans
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Ja det gjorde jag säkert, men minns tyvärr inget
10. När skrattade du senast?

Igår, när jag var med min kusin. Han är rolig ;)
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Allt möjligt... En hel del tavlor, en klocka, osv.

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Det ser jag ofta. Varje gång jag kollar i spegeln till exempel.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Ingen utmaning alls. Valde ju att svara på den själv ;)

14. Vilken var den senaste film du såg?

Benjamin Buttons otroliga liv. Jättejättebra, men lång film

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

:D :D Jag och Zara pratade faktiskt om det i förrgår. Jag skulle shoppa allt, allt jag ville ha, resa iväg med alla mina nära och kära, samt ge bort massa till familj, vänner och välgörenhet.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Hmm, väldigt svårt att komma på något. Olika personer vet ju olika saker om en... Men jag har världens fobi för att kräkas. Och jag tycker att getingbon är jätteäckliga. Haha.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Då finns det väldigt mycket som jag skulle vilja förändra.

18. Tycker du om att dansa?

Dansa är kul :D
19. George Bush?

Jag ska inte uttala mig, för politik intresserar mig inte och jag är inte insatt överhuvudtaget. Bryr mig inte.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Hmm, sjukt svårt.. William och Felicia kanske

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Njaa, tveksamt. Jag trivs väldigt bra i Sverige faktiskt :)

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Hellu snygging. Du har levt ett bra liv och behöver inte ångra något. Ska vi ta en tur i min nya kärra?

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Du och du och du och du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0