Plugg-stopp

Har suttit och kollat på gamla avsnitt av One Tree Hill i flera timmar nu, fast jag egentligen måste läsa min teori. Men det är ju bara så sjuuukt tråkigt! Så nej tack, latar mig hellre framför tv:n ;D Dessutom så är OTH helt beroendeframkallande ju, underbart bra serie.
Är förövrigt helt slut i mina stackars ben, dom känns som spaghetti... Jag och Elin körde ett hyffsat hårt pass idag, med fokus på ben, rumpa och rygg. Härligt. Imorgon bli det dock vilodag, vilket känns väldigt välbehövligt.
Det enda som jag har inplanerat imorgon är en körlektion vid halv åtta, resten av dagen ska jag troligen ägna åt att plugga till körkortet, eftersom att jag säkerligen inte kommer att få så mycket läst ikväll... Hmm, känner verkligen att motivationen till att plugga har försvunnit helt. Riktigt dåligt av mig. Men jag kommer i vilket fall som helst att ha mitt körkort innan året är slut, det lovar jag er! :D


Mycket roligare än teoriboken...  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0