Mmm..

Idag har jag degat hela dagen lång. Jätteskönt! Bara kollat på tv, slappat, ätit gott och läst teori. Elin var i skolan hela dagen (det är söndag, hallå?), så det blev ingen bakisträning idag. Och jag har ingen ångest alls. Soffan är underbart skön och min kropp är tung som bly. Jag älskar sådana här dagar då man kan unna sig att bara slappa hela dagen lång, det är så härligt.
Förvånande nog har jag inte haft ont i huvudet överhuvudtaget idag, vilket måste betyda att jag var duktig med drickan igår. Stolt.
Fick sms från Nina innan: "Hörde att det gick vilt till igår". Hmmpf, rykten sprider sig fort..

Nej, nu ska jag gå och laga kvällsmat, tortellini med tomatsås blir det. Gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0