Ledig!!

Godmorgon :)
Idag är jag ledig, så fruktansvärt skönt. Ledig dag för mig innebär inget jobb, ingen körning och ingen träning. Idag ska jag alltså bara njuta.
Gick ändå upp hyffsat tidigt, ställde klockan på tio för att hinna äta en god frukost och fixa iordning mig i lugn och ro. Jag hatar att stressa, är en riktig tidsoptimist. 
Tänkte att jag skulle ta bussen och åka in till Borås och umgås med Zara idag :) Hon ska sätta i sin hårförlängning, så planerar att vara med och kolla läget. Är ju själv lite sugen på det. Sjukt dyrt dock, men väldigt snyggt! Vi får se hur det blir när sommaren närmar sig...
Därefter blir det troligen lite shopping och fika. Dock får det bli fönstershopping för min del, är helpank :/
Nej, nu måste jag gå.

Ha en bra dag, puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0