Jobb och bowling :)

Vaknade vid halv elva idag. Åt en snabb frukost, sminkade mig och tog sedan bussen vid tjugo över elva. Började jobba klockan ett. En helt okej dag, inte speciellt lång och väldigt lugnt.
Helgerna är sköna, inte så mycket tjöt och stök. Haha. Visst är jag kanon på att rimma? xD
Efter jobbet åkte jag, Kajsa, mamma och pappa och bowlade. Det var jättelängesen som jag gjorde det, så var lite sugen. Det gick ganska bra, i alla fall för mig. Höhö. Nej men helt ärligt så sög vi ganska hårt. Fick dock in några snygga kast måste jag erkänna.
Pappa tog i så mycket så att hans byxor sprack. Det är sant! Han fick en hel reva i jeansen, på högra skinkan. Ibland tycker jag att min pappa är som en blandning mellan Rudolf Andersson (Sunes pappa) och Gustav Svensson i  "Svensson, Svensson". Han kan vara så otroligt rolig ibland. Iband omedvetet, som idag.. ;D

PS. Idag är jag glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0