Jag är så bra!

Jag är stolt över mig själv. Och det tycker jag att man får vara ibland faktiskt... Jag har varit riktigt duktig och tagit vara på varenda minut av denna dag känns det som, inte för att skryta eller så ;)
Vaknade vid nio och var på gymmet vid tio. Helt grymt bra av mig, med tanke på att jag egentligen hade kunnat sova hur länge som helst. Tränade ganska länge, framtill halv tolv skulle jag tro. Jag körde armar och sen sprang jag även en hel del på bandet. Jätteskönt. Det är så roligt när man känner att man blir stakare och kan lägga på mer tyngder, osv. Jag känner mig väldans duktig. Längtar tills jag ser tydliga reslutat på min kropp!
Resten av dagen har jag ägnat åt att läsa körkortsteori. Läste igenom hela boken på fyra timmar. Känns som att jag kan det ganska bra nu! Nu ska jag äta och sen blir det nog till att göra fler teoriprov på datorn. Rolig kväll! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0