Jag älskar fredagar :D

Tänkte passa på att skriva lite innan jag beger mig till gymmet. Det ska verkligen bli jätteskönt att träna måste jag säga :D Är så trött efter jobbet, så jag behöver verkligen få energi nu, och det får jag efter ett träningspass.
Appropå trötthet så gick jag och lade mig vid åtta - halv nio igår kväll.. Jag var helt död. Var så trött så att jag mådde illa. Helt sjukt, men underbart skönt att vakna utvilad vid sex imorse. Har inte hänt tidigare kan jag lova. Kan rekomendera att gå och lägga sig riktigt tidigt åtminstonde en gång i veckan, det ska jag börja göra :)

Som sagt, ikväll ska jag träna och därefter kommer Kajsa till Bollebygd :D Wiiii! Hon ska sova här, vilket ska bli väldans trevligt! Tror nog att det blir en skön slappiskväll, härligt. Funderar på att överraska henne och gå och köpa god glass och popcorn innan hennes buss kommer, men får se hur pass onyttig jag känner för att vara ikväll.. Men efter en sån här vecka så tycker jag allt att jag förtjänar det.

Imorgon blir det utgång med mina kära arbetskompisar Mona och Nina. Det ska bli riktigt kul! Hoppas på en crazy kväll :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0