I love it!

Den här dagen har varit så himla bra! Jag har verkligen bara tagit det lugnt och njutit. Inget jobb för min del, så jag fick en skön sovmorgon. Vaknade väl vid tio-tiden ungefär skulle jag tro, men låg kvar en stund i sängen och läste. Längesedan jag hade möjlighet till det. Gött när man har hittat en bra bok också :)

Jag tycker att jag har fått ut en hel del av min dag. Ringde bland annat till Blodcentralen och anmälde mig som blodgivare, så himla duktig är jag. Jag har alltid velat bli blodgivare, eftersom jag tycker att det är viktigt att hjälpa till, om man nu har möjlighet till det. Min mamma har alltid lämnat blod, så jag antar att det har påverkat mig en del. Men som sagt, det är ingen stor uppoffring, lätt för alla att göra.
Nog om det. Läste några sidor teori och kollade på två avsnitt av Grey's Anatomy. Fick två boxar i julklapp, så har ju en del att titta igenom :)

Vid halv fem ringde Elin mig och ville gymma, så jag drog snabbt på mig träningskläderna och stack upp till centrum. Vi tränade i hela två och en halv timme. Det är inte klokt vad duktiga vi är ;D Så sjukt stolt :) Köpte mitt kort idag med, så nu är det bara att kämpa på. Jag tycker att det är så otroligt roligt att träna där, med Elin. VI har jättekul ihop och pushar på varandra väldigt bra måste jag säga. Timmarna bara flyger iväg, I love it! Fram till sommaren ska jag bara fokusera på min träning och mig själv. Så underbart skönt.
N
u ska jag gå och kolla på en film. Läggdags hyffsat tidigt ikväll, jobb imorgon. Take care!


Hittade den här söta bilden i mitt arkiv. Sweeeet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0