Halkan avklarad :D

Helluu !
Halkan var verkligen ingenting att oroa sig för, det var hur lätt som helst och jättekul. Jag oroar mig alldeles för mycket och tror för lite på mig själv. Jag är bra och jag klarar allt! Så ska man tänka. 
Jaja, det absolut skönaste idag tyckte jag var att man var själv i bilen, helt själv. Det var så skönt :D
Åkte dessutom dit med ett jätteskönt gäng samt en go lärare. Dagen har varit hur bra som helst :)
Jag och en av tjejerna som var med var dessutom ganska lika, vår lärare såg inte ens skillnad på oss på långt håll!
V i hade båda blont hår uppsatt i en tofs, röd Everest-jacka, en svart skinnväska på höger axel, leggings, skinnstövlar och en diamant på vänstra tanden. Haha, galet! 
Hursomhelst, nu känns det verkligen som att jag är på gång med körkortet! Imorgon ska jag ha omkörningslektion. Det blir nog kul.

Nu ska jag träna, pusshej.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

"att oroa sig är som att betla av på en lån man ännu inte tagit ;D DU KLARAR ALLT

2009-01-26 @ 17:41:05
URL: http://swfoto/kajsa
Postat av: Anonym

:D:D du är bäst!

2009-01-27 @ 22:42:18
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0