Glass i stora lass

Hellu!
Härlig dag idag måste jag säga. Vädret däremot är inte så härligt, kallt och rått, brrrr...
Har spenderat min förmiddag med Kajsa, som förövrigt sov här inatt :) Vi var jättetrötta igår kväll, så vi somnade hyffsat tidigt och var därför pigga när vi vaknade. Det var alltså inte en sån där natt som det ibland kunde bli när vi var mindre då vi kunde ligga uppe framtill tre på natten och bara prata, prata och prata... Om allt och ingenting. Haha. 
Hursomhelst så har det varit en mysig dag hittils :) Vi gjorde mangoglass som vi toppade med sharonfrukt, god men lite sträv smak.


Bara 140 kalorier ;D


Goding

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

min fula vän kajsa posar fint med fettet ^^

Det var jättemysigt! mer sånt bruden!

2009-01-18 @ 21:40:40
Postat av: Anonym

min fina vän menar du :)

2009-01-18 @ 22:03:44
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0