För jag är starkare än dig

Dagen idag har varit bra hittills, väldigt skön.. Bokade platser på bion till mig, mamma och pappa tidigare idag. Vi ska se "Vi hade ialla fall tur med vädret igen", det kommer att bli kul :)

Förövrigt så känner jag att jag mår bättre än vad jag har gjort på väldigt, väldigt länge.. Jag vet inte varför, men det känns som att en sten har släppt från mitt hjärta. Jag vet att humöret är som en bergochdalbana och att man ibland mår bättre, och ibland sämre. Men faktum är det att jag har mått jävligt dåligt ett bra tag nu och nu känns allt lite bättre. Kanske för att jag har insett att du inte är min luft. Jag kan andas utan dig. Jag är starkare än vad du någonsin kommer att bli, rent psykiskt. Du har förstört tre månader av mitt liv och nu ska du inte få sabba mer. Jag klarar mig utan dig. Och det känns väldigt bra. Hursomhelst, idag mår jag Toppen!! :D


I was lost, now I'm found ?

~~

Jag klarar mig utan dig, din jävel !
Du ska få se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0