För att jag har tråkigt!

Brukar du komma i tid: Japp. Jag är väldigt duktig på det faktiskt.
Vad hade du i din mun senast: Okej, här vill man säkert höra snusk.. Men nej, så roligt är det inte. Godis på bion..
När mår du bra: När allt funkar, inga problem helt enkelt.
När blev du fotad senast: Idag.
Hur känner du dig nu: På topp. Börjar dock bli lite seg.. Sängen väntar
Kan du laga mat: Öööh, jag är halvbra. Men jag tycker att det är skittråkigt.
Vad pluggar du: Inget. Tack och lov
Vad tycker du om fötter: Bra att ha ;)
Är du smart: Jafan
Vad har du på dig: Svarta mysbyxor och ett ljusrosa längre linne.
Är du aktiv i skolan: Knappast.
Vad saknar du: Mys & närhet 
När och varför grät du senast: Tror det var på fyllan, juldagen. Grät över mitt ex. Tönt jag är.
Var det pinsamt att svara på det: Nej.
Hade du en bra kväll igår: Ja den var go
Din favoritdryck på morgonen: Te eller oboy
Vad ska du göra i sommar: Sommar? Inget planerat. Det är ju januari..?
Är du nöjd med ditt liv: Det funkar
Vad vill du jobba som:  Jag vill jobba med människor. Kanske barnmorska?
Har du tråkigt just nu: Ja, med tanke på att jag just nu sitter och fyller i en meningslös lista.
Vad gör livet värt att leva: Min familj och mina vänner
Vad i livet ångrar du: Ingenting
Är du musikalisk: Nej. Men jag spelade faktiskt fiol när jag gick i låg- och mellanstadiet. Wooohaa
Vad lyssnar du på för musik: Allt möjligt, men mest R&B, osv
Kategoriserar du dig själv i någon stil: No
Är du bortskämd: Lite kanske...
Är du trött: Ja, men Gött trött
Vad gör du imorgon: Troligen ska jag träffa Kajsa :D

Din första
Operation: Never
Första piercingen: Naveln
Första bästa vän: Josefin
Första priset: Don't remember
Första sporten du började på: Fotboll :O Haha.
Första husdjuret: Katt
Första semestern: Den kommer jag inte ihåg
Första konserten: Hmm?
Första kärleken: Emil

Favoriter:
Filmer:  Skräck
Tvprogram: Grey's Anatomy, One Tree Hill..
Musik: Mycket
Drink: Rosa Pantern
Kroppsdel (på kille): Mage & rumpa
Sport: Aerobic/dans
Plagg: Leggings är en bra uppfinning
Skola: Ingen för tillfället
Bok: Jag har ingen favoritbok

Just nu:
Äter du: Nej
Dricker du: Inte det heller
Ska du: Sova
Lyssnar du på: Gammal Eminem-skit
Väntar du : Sängen
Tittar du på: Skärmen?

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon, lätt !
Kramar eller kyssar: Kyssar
Kortare eller längre: Längre, utan tvekan
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage är mysigt :)
Busig eller lydig: Busig!! :D Som jag

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hehe, ditt bästa svar var vad du tycker om fötter ;)Vi var lika på en hel del men också olika på en hel del ^^

2009-01-03 @ 18:21:38
URL: http://swfoto.se/kajsa
Postat av: Anonym

hihi :) skulle gärna vilja se dina svar ;D

2009-01-04 @ 21:53:23
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0