En väldigt trött Therese..

Herregud vilken dag. Jag är faktiskt helt slut... Dagen har ägnats åt jobb och inget annat, puuh. Däckade vid soffan när jag kom hem och sedan dess har jag bara slappat och inte gjort något viktigt överhuvudtaget. Dusch, mat och tv - underbart skönt kan jag lova er.
Imorgon är jag ialla fall ledig, eller "ledig" som man kanske egentigen borde kalla det. För som timanställd kan du egentligen aldrig säga att du är ledig, eftersom jobbet kan ringa dig närsomhelst. Men man kan ju alltid Hoppas att man får en lugn dag imorgon. Ska nämligen jobba lördag, så jag känner att jag skulle behöva en dags ledighet innan helgens arbete sätter igång.
By the way, lägger upp bild på min nyinskaffade klocka. Gött snygg måste jag säga. Stor, vit med massa samtswarovskikristaller. Den kommer att bli riktigt snygg till våren :D Wiii!

  

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0