Duktig flicka

Godmorgon ! (Eller vad man nu säger)
Underbar dag idag. jag är på toppenhumör. Vet inte varför, men idag känner jag mig riktigt glad. Mormor åkte för en stund sedan, hon har sovit här i två nätter. Alltid lika mysigt att ha henne på besök. Lite synd bara att hon inte kunde stanna på fika och kaffe, har nämligen tänkt baka världens godaste kaka. Okej, jag har aldrig bakat den tidigare, så jag vet ju egentligen inte om den är god. Men receptet låter ialla fall riktigt smaskigt :D
Förövrigt så har jag redan hunnit med en hel del idag. Jag har städat hela mitt rum, så nu är det skinande rent. Inga kläder någonstans, sängen är bäddad, golvet städat och skrivbordet rent. Nu har jag bara tvätten och diskmaskinen kvar :)


Otroligt skön låt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0