DIN JÄVLA IDIOT !!!

Okej, jag ber om ursäkt redan nu för ordvalet i detta inlägg, för det kommer inte vara vackert. Jag vet själv att jag inte borde snoka runt och kolla. Men jag är nyfiken och kan inte låta bli. Sån är jag, och så fungerar nog de flesta av oss. Långt inom mig vet jag att jag egentligen skulle må bättre om jag inte visste. Det man inte vet, lider man inte av. Så är det. Jag hade precis börjat komma över dig, jag hade bearbetat det mesta och jag mådde jävligt mycket bättre. Men så får jag reda på det här. Och det är fan inte klokt.
Jag har inte gråtit, vilket förvånar mig. Jag har inte fällt en enda tår och det kommer jag inte heller att göra. För du är inte värd det, du är inte värd att gråta för och du är absolut inte värd mina tårar.

Du kommer att bli sårad igen, det vet jag. Du kommer att få igen och du kommer inse hur jävla dum i huvudet du var. Hur jävla korkad hon är. För det är hon, även om jag inte känner henne så vet jag det. För det hon gjorde gör man inte om man har ett rent hjärta.
Jag kommer ihåg när ni var tillsammans, vi var bara vänner då. Vi pratade en del och det var väldigt bra så. Jag trivdes med det. 
Jag kommer ihåg är fruktansvärt ledsen du blev när du fick reda på att hon hade varit otrogen. Hon hade varit med en annan kille, samtidigt som ni var tillsammans. Det tog slut och du var jävligt nere, det kommer jag ihåg. Jag kommer också ihåg att jag lyssnade en del på dig när du beklagade dig över vilken idiot hon var. Och jag höll med dig. Jag höll med dig och jag tyckte synd om dig.
Efter ett bra tag, säkert ett halvår, så började vi träffas. Vi träffades, vi hade mysigt och vi hade kul. Det tog lång tid, men efter ett tag blev vi tillsammans. Och vi hade det jättebra. Samtidigt så var hon tillsammans med killen som hon hade varit otrogen med. De blev tydligen tillsammans bara en vecka efter att ni hade gjort slut och jag kommer ihåg att du var jävligt förbannad över det.
Men du hade kommit över det, du hade bearbetat allt sa du.
Någon gång kom vi in på ämnet otrohet och du sa att du aldrig skulle kunna vara otrogen. För du hade ju själv upplevt det och du visste hur hemskt det var. I dina ögon var hon en h*ra och en idiot. Du avskydde henne.
Så min fråga är; "Hur fan kan du gå tillbaka till henne? Hur fan kan du välja henne, som redan har sårat dig så hårt? Hur i helvete tänker du?"
Du är riktigt blåögd, en lättfotad kille utan ryggrad. Jag kommer att skratta den dagen då hon sårar dig igen, för det kommer hon att göra. Hur kan du ens lita på henne nu? Det är äckligt, riktigt jävla äckligt.
Jag längar tills dagen då du inser hur jävla dum du har varit, hur jävla dum hon är. Och den gången kommer jag inte att finnas kvar, då kommer du att få stå där och gråta. Och jag kommer skratta. Högt.
Jag gjorde allt för dig, du betydde så otroligt mycket för mig. Du var min första riktiga kärlek och jag skulle aldrig såra dig. Och jag skulle absolut inte vara otrogen. Never. Men vad fan fick jag tillbaka? Ingenting. Du har behandlat mig som skit och det hoppas jag att du är medveten om. Du är en jävla idiot och du har svikit mig riktigt hårt. Jag trodde aldrig, aldrig, att du skulle kunna göra såhär.
Jag känner inte kärlek längre, jag känner inte saknad. Jag känner bara en sån jävla ilska. Fan, jag vill slå någon.
Nu lägger jag allt som har med dig att göra i en sopsäck och raderar det.
Jag vill inte ha dig i mitt liv längre, jag vill inte ha dig i mina tankar. Nu finns det bara en sak kvar att säga: Dra åt helvete !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0