Bye bye my friend (L)



Idag har jag träffat min vän Alina Spitchakova, som jag inte kommer att få se på över ett halvår. Hon åker till USA imorgon, vilket känns ganska konstigt. Jag kommer att sakna henne. Måste medge att det kommer att bli ganska tomt utan allt hennes tjöt och babbel.. Haha. Nej men ärligt, det känns lite konstigt. För tillfället känns det som att alla mina vänner drar härifrån, men det är bara en känsla, för så är det inte. Det är bara Amanda och Alina som inte är hemma för tillfället. Men två vänner är mycket nog. Det är tomt. Hursomhelst, vi satte oss på ett café och åt lunch, pratade massor samt bytte julklappar :) Jag fick en jättefin kudde, ett par söta örhängen och ett läppglans. Hon fick ett armband och örhängen från Pilgrim av mig.



Efter tre timmar sa vi hejdå, vilket kändes nästan som vanligt konstigt nog. Jag tror inte att jag har fattar att hon faktiskt ska vara borta i hela 6 månader...
Jag hoppas ialla fall att du får det underbart och att ditt halvår därborta blir lika kul som du hoppas! Love you.

Förresten så hade jag körlektion idag, i det här skitvädret. Uhhhh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0