Back in the days!



Man kan ju inte annat än bli glad av den här låten. Den får mig att tänka på mitt liv och allt som hänt de senaste åren. Ojoj, nu låter jag som en gamling.. Hursomhelst så älskar jag mitt liv. Och mina vänner, ni är bäst. Ville bara säga det.
Idag har jag varit i Borås hela långa dagen. Hade körlektion vid tolv och därefter satt jag ett tag på körskolan och gjorde prov. Superdupertråkigt, men man har ju inget val tyvärr. När jag tröttnade på allt plugg gick jag ner på stan och shoppade, såklart. Köpte bland annat min efterlängtade Jet-Set-klocka (för halva priset!) och presenter till Helena, som ju fyller 20 alldeles snart :D Yeeah, på lördag blir det fest!
Nu ska jag sova, imorgon är det jobb som gäller.
Nattinatti :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes you did :P haha... fan va jobbigt att designa bloggen :P

2009-01-28 @ 22:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0