Stanna tiden

Tiden går så snabbt. Man hinner knappt blinka så har ett halvår passerat, det är inte klokt. Jag tycker faktiskt att det är ganska läskigt. Jag skulle bara vilja stanna tiden här och nu. Inte bli äldre, utan stanna i denna underbara ålder. Jag vill inte bli vuxen, ta ansvar och fatta stora beslut. Det skrämmer mig.
Snart har det gått ett år sedan som jag tog studenten. Snart är det nästa årskull som går ut. Det är sjukt!
Det sägs dessutom att tiden går snabbare, ju äldre man blir. Sheeet, då kommer jag snart vara 75 bast och sitta på hemmet. Jag vill inte. Jag har aldrig varit rädd för döden, "händer det så händer det" tänker jag. Men på senaste tiden har jag börjat fundera mer, på döden. Och tanken på att vi alla någon gång kommer att dö gör mig livrädd, verkligen. Tanken på att jag själv ska dö är inte så värst skrämmande, utan jag är mer rädd för att mina anhöriga ska försvinna. Det skrämmer skiten ur mig.

Nej, vilket deppigt inlägg detta blev! Uscha.. Ska försöka väga upp det med några söta bilder som Kajsa tog på mig i samband med min student och bal förra året. Jag tycker att bilderna är så fina!
Det kommer att bli en superproffsig fotograf av dig en vacker dag - det vet jag min vän :)
www.swfoto.se
















Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack för att du tror på mig :) Vad sött det var när snöflingorna yrde omkring bland bilderna :D och roligt att du lägger ut då mycket bilder från Helena. puss!

2009-02-02 @ 21:20:17
URL: http://swfoto.se/kajsa
Postat av: Anonym

jag kommer alltid att tro på dig :) duktiga flicka! tack så mycket, gillar det

2009-02-02 @ 23:07:26
URL: http://ttesstess.blogg.se/
Postat av: zara

hehe snart 75 bast och sitta på hemmet ;) haha du är la go du! vi är ju inte ens 20 än :D men kan hålla med dig om att detta halvåret har gått ortroligt snabbt!

2009-02-03 @ 11:33:33
Postat av: Anonym

hahaha :D ibland känns det så ju. tiden går så fort!! hehe. ha en bra dag på jobbet sweet!

2009-02-03 @ 12:22:51
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0