Marilyn Monroe och leopard

Shoooo !
Kom hem från Borås för en stund sedan. Satt i två timmar och gjorde teoriprov, vilket känns väldigt bra nu i efterhand. Jag är fortfarande inte klar med allt än, men tänkte försöka bli färdig med repetitionen och slutprovet på måndag... Ja, så får det bli.
Jag hann även med en sväng på stan, vilket självklart resulterade i lite shopping! Köpte två jättefina toppar på H&M. En rosa med Marilyn Monroe på och en leopardmönstrad. Alla som känner mig vet att jag bara ääälskar Marilyn Monroe, leopard och färgen rosa. Så jag kände helt enkelt att det var väldigt mycket jag :) Köpte även ett nytt puder, eftersom jag min klant söp bort mitt förra. En skittråkig utgift, blää.
Funderar på att gå och träna idag ialla fall. Hade tänkt vila idag, men känner mig så otroligt rastlös och Elin ska ju dit... Så tror nog att det blir gymmet för mig även ikväll.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0